för min skull

så mkt att göra så lite tid.
Måste hinna städa, tvätta, packa, växla pengar, gå till banken, och träffa ett par kompisar plus hämta upp evve när hon kommer från Nässjö och sen det svåraste - packa lätt. Vill shoppa som en tok och ha med mig mkt hem, men då betyder det att jag knappt kan ta med mig något dit. Men det fixar sig, det gör det alltid.

förövrigt så har jag lämnat doris på dagis, fast det gjorde jag redan 8 imorse... har ingen aning hur jag kunde vakna så tidigt utan att vara trött. Somnade ju jättesent igår. Och om 20 min ska jag till Solna centrum för att växla pengar och gå till banken, tråååååk.

Sen ska jag hem, städa lite och tvätta (måste fixa tvätten tidigare för att våran torktummlare har lagt av och det kommer ingen och fixar den förens imorn eftermiddag, och om den inte går att laga så vill jag ju inte åka med blöta kläder...) duscha, fixa mig lite, ladda kameran och ipoden osen ska jag iväg.

pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0